ازخداپرسیدم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دوستان! من همیییییییییشه منتظر نظراتتون هستم! یادتون نره هااااا! تنهامم نذارید!

وبم چطوره؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cici و آدرس cici.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 434

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 452
:: بازدید ماه : 741
:: بازدید سال : 2372
:: بازدید کلی : 381626

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازخداپرسیدم
دو شنبه 14 مرداد 1398 ساعت 4:44 | بازدید : 7127 | نوشته ‌شده به دست ریحان | ( نظرات )

ازخداپرسیدم خدایا چه چیزی  تورا ناراحت میکند خداوند فرمود هر وقت بنده ای با من سخن میگوید چنان به حرفهای او گوش میدهم  که گویی به جز او بنده ای ندارم ولی او چنان سخن میگوید انگار من خدای همه هستم الا او.

********************************************************

 

دقیقامن...

 

خدایا واقعا شرمندتم!!!!!!!!!!!!




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مهرنوش در تاریخ : 1393/6/17/1 - - گفته است :
لایک

<-CommentGAvator->
sepanta در تاریخ : 1393/6/4/2 - - گفته است :
مرسی زیبا بود
پاسخ:ممنونم

<-CommentGAvator->
ღI'm lonelyღ در تاریخ : 1393/5/14/2 - - گفته است :
اینو جایی خوندم:

با خدایم درد و دل میکردم

ناگهان گفتم خدایا درد من ادم ها هستن

درد تو چیست

خدایم گفت درد من هم ادم هاهستن

<-CommentGAvator->
عطیه در تاریخ : 1393/5/4/6 - - گفته است :
قشنگ بودعالیییییییی

<-CommentGAvator->
Negin در تاریخ : 1393/4/29/7 - - گفته است :
خیلی قشنگ بود مرسی

<-CommentGAvator->
dina در تاریخ : 1393/4/28/6 - - گفته است :

<-CommentGAvator->
pj در تاریخ : 1393/4/27/5 - - گفته است :
ناراحتا از قصد نوشتین ناراخت یا مشکله تایپیه ؟
اگه مشکله تایپیه ممنون میشم درست شه . خیلی ممنون .
پاسخ:لطف کردین که گفتین
حتما درست میکنم مشکل تایپیه

<-CommentGAvator->
pj در تاریخ : 1393/4/27/5 - - گفته است :
قشنگ نوشتی . مرسی .

<-CommentGAvator->
Abolfazl-sh در تاریخ : 1393/4/27/5 - - گفته است :
جمله ایه که این روزا همه به خدا میگن...

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/4/26/4 - - گفته است :
خییییلی زیبابودو حقیقت


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: