دیوونه


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دوستان! من همیییییییییشه منتظر نظراتتون هستم! یادتون نره هااااا! تنهامم نذارید!

وبم چطوره؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cici و آدرس cici.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 434

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 101
:: بازدید ماه : 675
:: بازدید سال : 1619
:: بازدید کلی : 380873

RSS

Powered By
loxblog.Com

دیوونه
دو شنبه 17 شهريور 1393 ساعت 16:36 | بازدید : 2657 | نوشته ‌شده به دست ریحان | ( نظرات )

از یه دیوونه میپرسن چی شد دیوونه شدی؟

میگه:راستش من یه زن گرفتم که یه دختر18

ساله داشت.دختر زنم با بابام ازدواج کرد

پس زن من مادر زن پدر شوهرش شد.دختر

زن من صاحب پسری شد که داداش من و

نوه زن من بود.پس نوه منم بود.پس من پدر بزرگ

داداشم شدم.زن من صاحب پسری که زن پدرم

خواهر ناتنی پسرم و مادربزرگ اون شد.پس پسرم

داداش مادر بزرگش بود و من خواهرزاده پسرم شدم




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
عطیه در تاریخ : 1393/6/28/5 - - گفته است :
باتموم دیوونگیش چه نشسته حساب کرده

<-CommentGAvator->
Negin در تاریخ : 1393/6/23/7 - - گفته است :
چی؟

<-CommentGAvator->
dina در تاریخ : 1393/6/21/5 - - گفته است :
خودت فهمیدی چی گفتی ؟

<-CommentGAvator->
sepanta در تاریخ : 1393/6/20/4 - - گفته است :

<-CommentGAvator->
عطیه در تاریخ : 1393/6/18/2 - - گفته است :
چقدرنشسته حساب کرده...دمش گرم
پاسخ:خخخخخخخ

<-CommentGAvator->
عطیه در تاریخ : 1393/6/18/2 - - گفته است :
یاامام غریب

<-CommentGAvator->
MeHDi در تاریخ : 1393/6/18/2 - - گفته است :
چی شــــد...

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/6/17/1 - - گفته است :
الان به این نتیجه رسیدم که حق داره دیونه بشه

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/6/17/1 - - گفته است :
وات؟؟؟؟؟؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: