من سکوت میکنم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دوستان! من همیییییییییشه منتظر نظراتتون هستم! یادتون نره هااااا! تنهامم نذارید!

وبم چطوره؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cici و آدرس cici.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 434

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 784
:: بازدید سال : 2415
:: بازدید کلی : 381669

RSS

Powered By
loxblog.Com

من سکوت میکنم
شنبه 13 مهر 1398 ساعت 13:50 | بازدید : 2500 | نوشته ‌شده به دست ریحان | ( نظرات )




|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
sepanta در تاریخ : 1393/6/9/7 - - گفته است :
زیبا بود

<-CommentGAvator->
Negin در تاریخ : 1393/5/22/3 - - گفته است :
اپــــ♥ــــم اجیه گلم
پاسخ:حتما میام

<-CommentGAvator->
Negin در تاریخ : 1393/5/18/6 - - گفته است :
سلام ریحانه جونم ... عزیزم ممنونم که اسم اهنگو گفتی عزیزم میشه ازت یه چیزی بخوام ... امکان داره لوگومو بزاری تو وبت؟؟؟
پاسخ:چشم
فقط چطوری؟

<-CommentGAvator->
Negin در تاریخ : 1393/5/15/3 - - گفته است :
سلام اپــــ♥ــــم
پاسخ:چشم

<-CommentGAvator->
Negin در تاریخ : 1393/5/12/7 - - گفته است :
ریحانه جون یه سوال... من الان به صفحه دوم سر زدم دنبال یکی از مطلبات بودم ... دیدم یه عالمه پست هست که اصلا من تا به حال ندیدمشون ... چرا؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:چون پاک میکنم.کدوم مطلب؟

<-CommentGAvator->
Negin در تاریخ : 1393/5/12/7 - - گفته است :
سلام ...♥♥♥اپــــــــــــ♥♥♥ـــــ

<-CommentGAvator->
لیدر فاطی در تاریخ : 1393/5/7/2 - - گفته است :
http://snsdfx.LoxBlog.Comشمااا بردید

<-CommentGAvator->
dina در تاریخ : 1393/5/2/4 - - گفته است :
عکس نمیاد


یه کاری برام میکنید ؟
.
.
.
.
.
.

.
.
.
لوگوی وبمو توی وبتون بزارید ؟

پاسخ:چشم

<-CommentGAvator->
marjan در تاریخ : 1393/4/31/2 - - گفته است :
روبهی به زاغی گفت : بیااااااا
زاغ گفت : پنیرو میخوای ؟
روباه گفت : نه !
زاغ گفت : پس چی ؟
روباه گفت : دوری کنیم از هم …
پاسخ:خخخخخخخخخخ

<-CommentGAvator->
pj در تاریخ : 1393/4/27/5 - - گفته است :
زیبا بود . ممنون .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: