خدادوست دارم...خیییییییییییییییییییلی!


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دوستان! من همیییییییییشه منتظر نظراتتون هستم! یادتون نره هااااا! تنهامم نذارید!

وبم چطوره؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cici و آدرس cici.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 434

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 783
:: بازدید سال : 2414
:: بازدید کلی : 381668

RSS

Powered By
loxblog.Com

خدادوست دارم...خیییییییییییییییییییلی!
دو شنبه 14 مرداد 1398 ساعت 3:25 | بازدید : 3949 | نوشته ‌شده به دست ریحان | ( نظرات )

Khoda-1600

گفتم خدایا از همه دلگیرم.
گفت:حتی من؟!
گفتم خدایا چقدر دوری؟!
گفت:تو یا من؟
گفتم خدایا تنهاترینم!
گفت:پس من؟!
گفتم خدایا کمک خواستم!
گفت:از غیر من؟!
گفتم خدایا دوستت دارم!
گفت:بیش از من؟!




|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
sepanta در تاریخ : 1393/6/17/1 - - گفته است :
چرا جایی که اپ شده من پیدا نمیکنم؟؟؟
پاسخ:شما یکم از مطالب اول وب که ثابته بیایی پایین تر میبینی

<-CommentGAvator->
محمد در تاریخ : 1393/6/13/4 - - گفته است :

<-CommentGAvator->
ღI'm lonelyღ در تاریخ : 1393/5/14/2 - - گفته است :
likkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

<-CommentGAvator->
Baran در تاریخ : 1393/5/10/5 - - گفته است :
خداتنهاروزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشود
تنهاکسی است که بادهان بسته هم میتوان صدایش کرد
وباپای شکسته هم میتوان سراغش رفت
تنهاخریداریست که اجناس شکسته رابهتربرمیداردوبیشترمی خرد
اوتنهاکسی است که وقتی همه تنهایت گذاشتندمحرمت میشود

<-CommentGAvator->
Baran در تاریخ : 1393/5/7/2 - - گفته است :
وبلاگه خوشملي داري دوست عزيزبايكي ازجمله هات منوبيدارم كردي موفق باشي

<-CommentGAvator->
عطیه در تاریخ : 1393/5/4/6 - - گفته است :
خداوندابه حکمتت قسم....

<-CommentGAvator->
marjan در تاریخ : 1393/4/31/2 - - گفته است :
یه قانون هست که میگه :
.
.
.
.
.
.
.
.
وقتی مجردی همه متاهل اند و خوشحال
.
.
.
.
اما وقتی متاهل میشی همه مجردن و خوشحال
(خاک برسرت نیوتن! چه غلطی می کردی پس؟!!چه قانونای مهمی رو ول کرده رفته

<-CommentGAvator->
Negin در تاریخ : 1393/4/29/7 - - گفته است :
خیلی خوب بود

<-CommentGAvator->
dina در تاریخ : 1393/4/28/6 - - گفته است :
عکسه نیومد ولی متن خیلی قشنگی بود

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/4/26/4 - - گفته است :
خییییییییییییییلی قشنگ بوددمت بخاری ابجی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: