سوال


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دوستان! من همیییییییییشه منتظر نظراتتون هستم! یادتون نره هااااا! تنهامم نذارید!

وبم چطوره؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cici و آدرس cici.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 434

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 29
:: بازدید ماه : 781
:: بازدید سال : 2412
:: بازدید کلی : 381666

RSS

Powered By
loxblog.Com

سوال
چهار شنبه 28 خرداد 1393 ساعت 14:4 | بازدید : 1456 | نوشته ‌شده به دست ریحان | ( نظرات )

بچه این سوال مطرح بود

پاسخ هایی درافتی رو یه نگاه انداختیم:

دریا:بیخود کرده

علی:افتخار میکنم

دخی:دعواش میکنم

مرجان:بابام دوست دختر داشته باشه که طوری نیست مامانم دوست پسر داشته باشه خطرناکه

یه اقا:منم باش دوست میشم

امیر مسعود:مگه دل نداره؟نوش جونش

امید:میگم دمش گرم.یه شماره دیگم میدم صفا کنه

سینا:میگم دخترشو برا من بگیره

یه دختره:تا صب میخندیدم

دختر افسونگر:زندگی ننه بابا ب من چه؟

محمود:وای چه جالب

علیرضا:به به پس من چی؟

سحر:میشه اتو خوبی نونم تو روغنه

امیرحسین:خوشبحالش من ندارم


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اینا حالشون خوبه بنظرتون؟

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/3/29/4 - - گفته است :
همگهی الهم اشف کللللللللل مرضانا ماشا الله بلللللللللللللللند بگو امین

<-CommentGAvator->
ش در تاریخ : 1393/3/29/4 - - گفته است :
بابای من عاقل ترازای نحرفاس
پاسخ:نه من منظورم اینا نبود من جوابای ملتو گفتم

<-CommentGAvator->
mehdi در تاریخ : 1393/3/28/3 - - گفته است :
در خونه رو قفل ميكنم گوشيشم ازش ميگيرم فقط تو خونه بمونه
پاسخ:خخخخ

<-CommentGAvator->
عطیه در تاریخ : 1393/3/28/3 - - گفته است :
آره ریحانه جون بیابریم...ماالان چندوقته که میخوایم بابچه هابریم ونرفتیم!

<-CommentGAvator->
عطیه در تاریخ : 1393/3/28/3 - - گفته است :
فک کنم سرشون خورده به یه جایی!والابه خدا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: